Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Kort persoonlijk bericht

Ja, ik weet het. Het is echt al weer een hele lange tijd geleden dat ik een blogbericht heb gepost. En omdat ik niet zoveel heb met het zoeken naar allerlei smoesjes, zeg ik het maar gewoon eerlijk. Het is gewoon de afgelopen tijd veel te druk geweest, en dan bedoel ik dus vooral met school. Daarnaast heb ik persoonlijk ook niet echt een hele makkelijke periode gehad, maar dat gaat nu al een heel stuk beter. Daardoor heb ik ook veel meer zin om weer lekker creatief bezig te zijn. Gewoon even frutselen en niet teveel nadenken, heeeerlijk! ;)

Dus ik hoop dat ik de komende tijd meer blogberichtjes kan gaan posten. Zeker omdat we, Fernanne en ik, ook weer een aantal opdrachtjes voor de webshop hebben liggen. 

Stay tuned!
Liefs, Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten