Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

I gave myself a present.. (1)

Vanaf vandaag zal ik zelfgemaakte oorbellen/armbanden/kettingen voor mezelf onder deze titel zetten: I gave myself a present.. Het is misschien ook handig voor jullie om deze berichten makkelijker terug te zoeken.

Deze keer heb ik twee paar oorbellen gemaakt voor mezelf. De laatste tijd draag ik erg veel (donker)blauwe kleding, en daar droeg ik eigenlijk gewoon altijd simpele oorbellen bij. Daar was ik helemaal klaar mee. Dus ik besloot om 2 paar oorbellen te maken voor mezelf.

Een oorbel bestaande uit 4 delen, met
blauwe/witte/transparante kralen.

Een ietwat lichtere kleur blauwe kraal,
een crackle kraal en een matte witte kraal.
Ik ben er heel erg blij mee, en ik weet nu al dat ik ze heel veel zal gaan dragen!

Liefs, Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten