Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Reparatie

Zoals de meesten al wel weten, heb ik samen met een goede vriendin van mij een webshop waarin we verschillende handgemaakte sieraden verkopen. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat er iets kapot gaat. Als je ergens achter blijft hangen of als wij een foutje gemaakt hebben (we zijn ook maar mensen ;) )! Wat doe je dan? Bij ons kun je altijd terecht met je sieraad. Wij geven daar niet voor altijd 100% garantie op, maar we zullen proberen er het beste van te maken.

Laatst kwam een vriendin van mijn moeder naar me toe om te vragen of ik een paar dingen zou kunnen aanpassen aan haar oorbellen. Ook voor dit soort dingen staan wij natuurlijk open! Geen probleem! Hieronder zie je wat ik even snel gedaan heb:

Daarvoor heb je natuurlijk wel de juiste gereedschappen nodig...

met zilveren nietstiftjes

met goudkleurige nietstiftjes
Ik heb de zilveren nietstiftjes vervangen door goudkleurige. Een paar minuutjes werk, en weer een klant tevreden! Wees dus niet bang om naar ons te mailen om een vervanging of reparatie!

Liefs, Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten